Dag 1 (presentera mig själv)

2010-11-23 @ 12:24:06
Hann inte med "dag 1" igår så kör nu på direkten istället!
Jag heter Micaela Anna Montelius, 16 år. Fyller 17 om 9 dagar (2 december)
Jag har skilda föräldrar, mamma heter Anna och pappa Fredrik. Med mamma bor jag i Tungelsta med henne och mina två lillebrorsor Alexander och Dennis. Dom är tvillingar är 11 år. Vi bor på en gård i ett hyfsat stort hus med våran hund Kellie som är en schäfer. Min mamma är singel och träningsnarkoman och tränar varje dag. Hos pappa bor jag i Sköndal där bor även pappas fru Kristina och min äldre bror som är 18 år.
Åter till mig då. Jag går Estet - bild/formgivning i andra året på Fredrika. Efter skolan tränar jag i princip varje dag nuförtiden. Jag hänger mycket med mina kompisar också. Mest Elin, Linnéa, Frida och Markel just nu.
Jag gick en utbildning i höstas för att bli Nagel terapeut så nu är jag det också.
När jag blir "stor" så vill jag öppna en skönhetssalong (som alla andra tjejer) och jag vill göra extreme makeovers på människor som inte har någon stil. Typ att man shoppar med dom och väljer kläder till dom, asså att man internetshoppar, väljer smink och visar dom hur dom ska göra, gör naglar osv. Om det är något mer ni undrar över så är det bara att fråga!

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej!

såg att du hade varit inne på min blogg för ett tsg sen. ledsen för att jag svarar så sent men jag är inge bra på att blogga:P

men det du skrev värmde verkligen; säger så här... va dig själv, det är du bäst på:) och tack för att du stöttar mig även om vi inte känner varandra:) det uppskattas ska du veta;) ha det bra

2010-11-24 @ 01:06:42
URL: http://angelll.blogg.se/
Postat av: Yasemin

Kul att få lära känna dig mer gummman <3 <3 <3 <3

2010-11-24 @ 14:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback