kröka inte

2010-12-10 @ 21:52:08
Godkväll. Är hos Frida med henne, Linnéa, Sophia och Lollo nu. Efter skolan var jag med Markel och Linnéa i deras hemvist sen träffade jag Nellie, Sejmi och Felicia. Vi drog till centrum sen drog vi till gymmet, körde ju Zumba. Det är det värsta jag har gjort. Det var skittråkigt för jag kunde ingenting. Gick ut efter 40 minuter och sprang i 20 minuter på löpbandet. Efter gymmet åkte jag hem till Ande där Markel var sen kom Ande och Linus. Dom där nördarna ska ju gibba så när dom gick till tåget gick jag hit i samma veva. Jag ska som sagt bara ta det lugnt den här helgen = inte dricka. Tjejerna verkar vilja dra på fest men jag hänger väl på ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback