Dan före doppardan

2010-12-23 @ 20:04:35
Dagen började med att jag, mamma, Elin och Kim gick upp klockan åtta. Vi gjorde i ordning oss och åkte till Farsta, mamma åkte direkt men tjejerna köpte sina sista julklappar och jag jobbade i två timmar. När jag hade jobbat klart så gick vi till Lekia och köpte alldeles för stora leksaker till mina kusiner sen gick vi och åt på Ilpiatto. Åkte till gymmet, solade, somnade, tränade. Mamma hämtade oss så åkte vi hem fast Elin åt andra hållet och Kim åkte hem sen har jag och mamma hunnit bråka lite, slå in lite julklappar, ätit middag, mormor har kommit och nu håller hon på med julskinkan. Har ingen lust att hjälpa till mer idag men jojo det ska jag visst göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback