Dag 7 - Min bästa vän

2010-12-06 @ 12:56:53

Jag har sen flera år tillbaka inte kallat någon annan bästa vän än Elin. Hon är fortfarande det. Vi har känt varandra sen i sjuan och sen dess har vi i pricip suttit ihop. Elin är 17 år iallafall. Hon bodde i Västerhaninge i en villa förut. Vi hade många fester där, dom flesta spårade ut men vi hade sjukt roligt. Grannarna la brev i Elins brevlåda med något om att socialen skulle bli inblandad om vi fortsatte men sen flyttade hon till stan. Det är sjukt tråkigt men det är ju bra ibland också. Hon bor iallafall med sin mamma på St Eriksplan men nu letar dom nytt.
Elin var ordningsam förut fast inte längre, vi har typ bytt roller. Är inte så ordningsam av mig heller men har blivit bättre - medans Elin blivit sämre. Haha!

Min dator fuckar nu, fortsatter sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback