Min helgis

2011-10-09 @ 20:00:35
Har knappt uppdaterat i helgen men det är som vanligt. Jag har iallafall haft en bra helg. Igår åkte jag, mamma, Alex, Dennis och Markel till L.A Bar och åt middag med Jörgen. Senare på kvällen åkte jag och Markel hem till Nino och så gick vi några stycken hem till Kevin som skulle ha fest. Vi hade trevligt trots att tjejer kan vara så sjukt patetiska ibland.. Haha! Dom drog iallafall efter en liten stund sen kom det några andra som var lite trevligare! Innan vi gick hem så drog vi som var kvar förbi Salle en snabbis. Jag och Markel sov över hemma hos Nino. Imorse gick vi och handlade panpizzor och Cola som vi åt till frulle! Mia hämtade oss typ klockan ett. Vi gjorde ett ryck och duschade och fräschade till oss snabbt sen åkte vi och åt thaimat hemma hos Amanda med henne, Thilda, deras killar och Celie! På eftermiddagen hämtade mamma oss så åkte vi hem och jag har städat mitt rum och vi har ätit hemmagjord pizza!
I fredags var vi bara hemma och kollade på Idol, Amanda Fondell är så jäääävla braaa!
Lördag
Söndag
Skitsnygg med gårdagens smink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback