Torsdagen är avklarad (förutom provet)

2011-10-13 @ 22:38:54
Halloj! Snål uppdatering idag men jag slutade 17.15. Jag bytte bort dansen så jag har börjat på bild istället, fick två söta klasskamrater, Kim & Josse! :)
Direkt efter jag hade slutat så hämtade mormor mig i skolan och så åkte vi hem till gammelmormor och gammelmorfar för gammelmorfar fyller 82 år idag! När vi hade varit där i typ 10 minuter så kom Markel dit övningskörande, snart har han det där körkortet!!
Kom hem strax efter 20.00 och har kollat på Robinson och duschat.
Imorgon börjar jag 12.00 men 09.00 så ska jag åka till trafikskolan och plugga teori sen åker jag till skolan så jag är där vid 11.00 för då ska jag fota Frida, Olivia och resten av deras UF-företag. Slutar 14.30, då åker jag direkt till Saltis och fixar till mig lite sen är det jobb mellan 18.00 - 22.00! Uppdaterar så gott jag kan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback