Hur många Lingon finns det i världen

2011-03-27 @ 12:43:22
Godmorgon! Gårkvällen blev verkligen inte som planerat. Det var ju tänkt att vi skulle gå på bion och sen vara barnvakt men Celie (som vi skulle passa) fick maginfluensa så vi hade ingen lust längre. Vi såg Hur många Lingon finns det i världen. Jag tyckte den var jättebra men jag har en förkärlek till människor med down syndrom. Den var sorglig och man föll en och annan tår fast den var rolig också, jag rekommenderar den verkligen!

Efter bion gick vi till en Indisk restaurang.
Markel och mamma 
Mormor och jätte-ofräscha-micaela (ush)

Åkte och handlade på vägen hem sen kom vi hem (haha) och så hämtade jag min plattång och mitt smink sen åkte vi till Ande. Gjorde mig i ordning där sen gick vi till tåget och åkte hem till Sofia som hade fest. Vi hade trevligt fast det blev lite tjafs men det var inte hela världen. Kom hem vid halv tre tror jag.
Har inga bilder därifrån men det var massa andra som tog kort så kanske kan sno bilder när dom lägger in på facebook eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback