mix and match

2011-01-27 @ 11:04:15
Kom lite sent till skolan idag igen. Jag har alldeles för hög frånvaro så det blir skitbra att mamma kommer hem i helgen, då kommer nog mitt liv i "balans" igen. Jag håller just nu på med en fotouppgift. Har tagit kort på Yasse och så har det blivit "skit" i bilden med flit typ asså åååhhh så ska jag sitta och ta bort det i PS, aja nu är jag klar med en bild iallafall. Två kvar, woho..
Snart har jag lunch. Efter skolan måste jag fråga någon om den kan köra hem mig så jag kan hämta grejer sen drar jag till gymmet och kör Crossfit sedan möter jag Amanda och så åker vi hem till pappa och sover där för då blir det närmare imorgon!
Jag börjar bli trött på att ha så mycket att göra hela tiden. Jag vill göra saker impulsivt eller vad man säger, typ "aa men nu kan vi gå på bio", "vi drar till stan och kör laserdome", "vi åker till göteborg i helgen" whatever. Ni fattar. Nu går inte det, det får bli snart i framtiden när jag ska leva på nåt annat sätt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej, vart gick du på nagleskolan ? hur mycket kostade de ? :)

2011-01-27 @ 14:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback