Dag 15 - Mina drömmar

2011-01-10 @ 17:33:01
Jag vill aldrig leva på någon annan, jag vill tjäna mina egna pengar och vara ekonomiskt oberoende.
Jag vill adoptera ett barn.
Jag vill öppna en nattklubb som blir jättepopulär i Visby eller i Stockholm.
Jag vill bo på något ställe jag trivs jättebra.
Jag vet inte hur jag vill ha det med förhållanden och sånt (tycker jag klarar mig bra själv)
Jag vill ha en sjukt stor garderob och bara ha kläder jag älskar
Jag vill inte jobba med samma sak hela livet, är hellre en periodare.
Jag vill resa och vara livserfaren när jag skaffar barn så jag har något att berätta för barnbarnen.
Jag vill inte vara en gammal mamma.
Jag vill vara vollontär i några månader
Jag vill ha en grym kropp, även fast jag är 50 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback