Thursday night

2011-02-17 @ 22:33:02
Förlåt för dålig uppdatering idag, har inte hunnit. Efter skolan åkte jag hem och väckte Markel, vi var hemma i någon timme sen hämtade mamma oss så åkte vi till gymmet och körde Tabata, sen gick jag och Markel upp till centrum och handlade på Sabis. Vi har handlat flera dagar i rad nu, spenders. När vi kom hem hoppade jag in i duschen sen lagade jag mat, det blev lite Thai inspirerat idag också. Nästa vecka bestämmer vi vem som vann mat-tävlingen. Vi ska ta med oss en matlåda till Kim imorgon så hon kan säga hur gott det var på en skala, haha. Efter maten har vi inte gjort någonting förutom att kolla på Svensk Maffia, slängt sopor, hängt på facebook och ätit naturgodis. Vi hörs imorgon(!!!), då kommer Dag 2. Att jag redan börjar slarva med det där alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback