Pocket full of sunshine

2011-02-16 @ 17:47:06
Tjena readers! ;) Vid 1-tiden åkte jag och Markel till Vh och träffade hans mamma, vi åkte till Handen med henne och åt Thai sen gick vi till Apoteket och så köpte Markel lite behövliga saker. Hon körde oss till gymmet, solade i 20 minuter och somnade (som vanligt) vaknade skräckslagen och förstod ingenting sen började folk knacka, pinsamt. Gick ut på gymmet, var inte motiverad alls idag. Måste få tillbaka motivationen snabbt nu men imorgon är det Tabata sen blir det vanligt gym i helgen men nästa vecka ska jag köra så mycket pass jag bara kan, det är inte så bra att köra fritt på gymmet när man inte har motivation. Lätt att det inte händer så mycket. Jag körde axlar och armar iallafall, det gick helt okej. Efter gymmet åkte vi tillbaka till Vh och handlade på Vi så nu har vi full kyl. Nu är vi hemma och måste plugga endel. Senare kommer Bladh och Nino hit, trevligt med sällskap! Får se vad som händer senare, inte mycket antar jag. Imorgon ska jag till skolan och plugga som en häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback