Saturdaynight

2011-12-11 @ 15:56:34
Var ju ute igår, det var lite flängigt men det funkade.
Jag och Kimpa åkte in till stan, gick först till Moda sen vidare till Woken, sen till Oxid. När i hade förat klart så skulle vi dra till något ställe, visste inte vart men vi hade pratat lite med Ande och Markel för dom var också i stan och av ren slump på stötte vi på dom på Kungsgatan, vi gick till ett ställe och rökte vattenpipa och åt sushi sen åkte Ande hem och vi andra gick till Aveny, haha vilket jävla skämtställe alltså. Det dansade runt små fjortisar där(?!!?!?!?!?!?!??) haha vi var väl där i lite mindre än en timme, sen åkte vi hem till mig (först gick vi till donken)
Tror det var första gången jag var ute på en Lördag i stockholm, jag tycker mycket mer om fredagar. Det kändes helt tomt i stan, och dom som var där var 40+ kändes det som, håller mig nog till fredagar i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback