IKEA

2011-12-22 @ 19:25:47
Gick upp ganska tidigt imorse, det första som slog mig var att jag skulle till skolan, men det skulle jag verkligen inte! Jag ska inte till skolan på en månad nu ungefär! :D Åkte iallafall och lämnade Anton på Najaden sen åkte jag och Markel hem till mig och duschade sen gav vi oss iväg mot Ikea, det tog nästan två timmar för vi åkte fel hela tiden, Markel fattar inte vad jag säger när jag beskriver vägen och jag kan inte höger och vänster, haha! När vi kom till Kungens kurva var vi båda väldigt hungriga så vi drog upp till Heron City först och åt Indiskt. När vi väl var på Ikea så var inte Markel alls lika taggad som mig på att gå runt där men vi fick med oss massor av saker hem iallafall! Bl.a två klädhängare, en tavla, en rosa tvättkorg som vi ska ha i mitt rum, några julklappar och massa andra nödvändiga saker. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback