Brev från farmor ♥

2011-12-19 @ 22:43:40
Idag fick jag ett brev som gjorde mig varm inombords, det var ett brev från farmor, ett julkort. Min farmor bor i Värnamo, i Småland så jag träffar inte henne så ofta. Hon hade skrivit att Farbror Hasse, hennes gubbe hade gått i pension nu så han tog hand om henne, tycker det är både sorgligt och lyckligt. Det är sorgligt att de börjar bli så gamla. Farmor är bara 60 just nu, vilket inte är så gammalt för att vara farmor till mig. Jag saknar henne jättemycket, jag hoppas verkligen att jag hittar sista minuten biljetter till Thailand någon gång i Januari så vi kan ses där.

Kommentarer
Postat av: rebban

hej du skrev att du var intresserade av ögonskuggorna i min blogg du hittar paletterna och glitter dust i min shop www.jewelsforyou.se .

Mvh rebecka

2011-12-20 @ 09:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback