Bra start

2011-12-04 @ 20:58:00
Har inte uppdaterat på ett tag. Jag har inte varit på humör. I fredags så fyllde jag ju år. Var på sjökrogen med släkt och vänner innan vi drog ut. Drog först till Woken sen skulle vi till Magenta men jag var för full så jag hoppade in i en limmo med Sandra och Josse helt random och åkte till Sture compagniet. När jag kom ur limmon så var min telefon stulen och bilen var borta. Ringde Markel från Sandras telefon så kom han och hämtade oss. Josse och Sandra drog på hemmafest hos Josses pojkvän och jag åkte hem och la mig. Sov i fem timmar (ungefär lika många timmar som dagen innan) så var svintrött på lördagen men försökte spärra min telefon men det gick tydligen inte för det är min pappa som bor i Thailand som står på den. Fick iallafall spärra kortet som tur var. Imorgon ska jag fixa allt med telefonen så jag kan få ut en ny på något vis. Har fått feber nu också, strax över 38,5 grader ligger jag på nu, när jag är frisk så ligger jag på 36,5 så jag är riktigt trött efter 6 timmars arbete på sjökrogen. Nu ligger jag i soffan med Markel och Alex. Kan berätta mer om min födelsedag när jag är på humör, hoppas ni har haft en bra helg iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback