Hemma

2011-08-03 @ 00:22:55
Kom hem vid 18-19 någon gång, vi köpte med oss thaimat på vägen (såklart).
Idag gick vi upp vid 8 (!!!!!) och åt frukost på hotellet sen åkte vi till en gokartbana i Rättvik, vi körde 3x8 minuter sen åkte vi "centrumet" i Rättvik och kollade runt lite och åt fejk-thaimat.
Sandra fyllde år idag, Markels kusins tjej så vi var på Campingen dom turnéar på och gav henne några presenter innan vi åkte hem. Jag och Markel sov nästan hela vägen så det var svinskönt!
Vi satt några timmar på stranden igårkväll i några Fatboys, jag skulle vilja ha några sånna, synd bara att dom kostar 4000 kr/st :p
När vi kom tillbaka till hotellet såg det lite spökigt ut
När vi kom till hotellrummet fixade vi en av Sandras presenter, visst blev den fin?
Jag i en av gokartsen, tror det här är första rundan.
cute_anton
Banan var 1240 meter! Mitt rekord var 1.12.21!

Imorgon ska vi upp åtta, vi ska till gymmet. Det var nog 3 månader sen sist, dags att ta tag i livet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback