Städa rummet & rensa garderoben - Check!

2011-08-23 @ 17:29:48
Nu har jag gett mitt rum och min garderob några timmar, har några hyllor som också behövs rensas men det tar jag en annan dag! Har fyllt nästan tre sopsäckar åt kläder jag inte använder så nu har jag massor av plats till nya kläder!
Nu ska jag strax ta tag i pluggandet så har jag har gjort det allra viktigaste jag skulle göra idag iallafall! Skulle behöva ta en dusch så snabbt som möjligt också, mitt hår är som smör. Känner mig verkligen äcklig!
Såhär såg min garderob ut från början, var inte en dag för tidig med städningen!
Nu ser den ut såhär, usch vad tomt det är! Har dock väldigt mycket kläder på vift men ska ta tag i att få tillbaka dom! Som n ser så har jag mycket plats till nya kläder iallafall och det är ju en fördel! Jag hatar när garderoben är kaos så handlar man nya kläder och slänger in dom där sen har man glömt bort några plagg.
Min smyckes hand, gud så krimskramsigt!
Min nybäddade säng som ser ovanligt platt ut för mitt tjocktäcke är på vift!
Min sjukt fina utsikt från mitt fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback