Anna - Miss World Sweden

2011-08-09 @ 23:16:36
Min kära vän Anna Wanqvist är med och tävlar i "Miss World Sweden" och jag och framförallt hon skulle bli väldigt glad ifall ni ville rösta på henne.
Klicka här för att komma till sidan där ni kan rösta (5 stjärnor) på henne!
Hon har svarat på några frågor som säger mycket om min fantastiska vän!
Varför är just du en värdig vinnare av MWS 2011?
För att jag alltid går min egen väg och jag låter ingen eller inget stå ivägen för mina drömmar, men jag även har en realistisk syn på verkligheten och är ödmjuk mot alla som kommer i min väg.

Du kommer att vara en förebild för många unga tjejer, hur ser du på det?
Jag ser det som en bra sak. Om jag skulle vinna skulle jag vara en förebild eftersom jag är självständig, jag har gått igenom mycket vilket gör att många unga tjejer kan relatera till mig vad dom än går igenom. Jag har lärt mig att livet inte alltid är lätt och människor som har det tufft och går igenom svåra perioder vill jag visa att man kan kämpa sig upp igen och att ingen dröm är omöjlig. 

Varför har du valt att vara med i just den här skönhetstävlingen?
Det var min vän Emma som anmälde mig hit, för det blev jag väldigt glad! Och det känns helt otroligt att jag med bland dom 48 otroligt vackra tjejerna. Jag valde att vara kvar för att jag tycker det är här något jag tycker om, det har alltid vart lite av en dröm att vara med i något sånt här, och nu är jag det! En erfarenhet och upplevelse helt enkelt. 

"Beauty with a purpose", vad betyder det för dig?
För mig betyder det att man kan använda sin skönhet till andra saker än bara det som bara gynnar en själv.
Lycka till hjärtis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback