Påsklovet = slut

2011-04-25 @ 23:21:12
Godkväll sötisar! Jag har bara solat och umgåtts med världens bästa människor igår och idag. Igår var jag, Markel, Elin, Linnéa och Kim hos min moster och spelade spel med henne och hennes kompis sen åkte vi hem, kollade på tv en stund innan vi slocknade och idag har vi bara legat ute på min veranda, ätit thaimat och hoppat studsmatta. På kvällen åkte vi hem till Markel och åt middag sen gick vi på bäversafari, fantastisk upplevelse. Åkte hem, försökte se Bigbrother men min tv var knäpp och jag förstod inte hur jag skulle bära mig åt för att fixa den. Ville ju se det sista avsnittet Roddan var med. Jag tror precis som alla andra att det var fusk med rösterna, eller så var alla helt säkra på att Roddan skulle få stanna så det var meningslöst att rösta för man tror att alla andra gör det.. Sjukt dåligt att han åkte ut iallafall..
Nu ska jag ta en sista cigg, sen blir det sova med min Markel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback