Alex och Dennis födelsedag

2010-11-04 @ 11:40:20

Igår fyllde som sagt mina lillebrorsor år. Det blev en ganska lång dag, mycket folk och jag höll på att dö av värmeslag så jag och Elin åkte och hämtade Linnéa och Nellie för att slippa allt liv ett tag. Vi åkte hem till mig igen och spelade Med andra ord. Linnéa mådde inte så bra så hennes pappa hämtade henne på kvällen. Vi andra kollade igenom alla Paradise avsnitt som vi har missat den här veckan, kul att det börjar hända lite grejer i det där programmet. Framåt småtimmarna satte vi oss vid mitt nagelbord, målade naglarna och pratade hemlisar! ;) Vi somnade runt tre.

Linslusen!

Jag och Alex. Vart är hans ögonbryn?

Tjena Freja

Mamma, Elin & Mormor

Love, Alex, Alvin, Freja och mamma

Morbror (cool)

Gammelmormor

Moster, mamma och Alvin

Dennis, mamma och Alex

Jag och Alex (söta)

Världens sötaste tjejer

Tjadå mormor


Kommentarer
Postat av: Johnoda

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-05-06 @ 12:55:44
URL: http://johnoda.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback