Lördagdag

2010-11-27 @ 14:16:16
Sitter i Linnéas kök med henne. Vi vaknade hyfsat tidigt och har ätit frukost och sånt. Igår kom jag hem rätt sent från Farsta, alla bussar och tåg var försenade så min morbror hämtade mig i vh, jag duschade, gjorde i ordning mig och fyllde väskan med bärs. Min morbror körde tillbaka mig till vh, där mötte jag Linnéa, Nellie, Sophia och Lollo. Vi tog bussen till Handen sen satt vi där ute i kylan och väntade på nästa buss men det tog för lång tid så vi tog en taxi, var väl där cirka halv elva. Det var rätt mycket folk och det blev endel dans. Blev av med min plånbok och mina cigg, jag hatar när folk baxar på fester, get a life liksom.
Idag ska jag vara med Ande och Markel har vi bestämt, vi ska bara ta det lugnt. Jag är så himla sugen på att slänga i mig mängder av kalorier ikväll och då menar jag jättesugen!!!
Har ännu inga bilder från gårdagen tyvärr. Det kommer.

Kommentarer
Postat av: Dilan Dilir

vilken fin blogg :)

2010-11-28 @ 16:58:37
URL: http://www.dilaanisme.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men hade du några kredir-kort elr konto-kort elr pengar i plånboken??!! :O

2010-11-29 @ 18:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback