Lugn Fredag

2010-12-17 @ 18:47:35

Godkväll bitches! Efter skolan drog vi till gymmet, Elin kom dit så pratade med henne en stund medans vi körde Crosstraining. Det var inte en bra träningsdag idag men det tar jag igen imorgon och framförallt på Söndag när vi ska köra Crossfit igen! Mamma hämtade mig vid tåget efter jag hade tränat klart och nu har vi precis ätit pizza fast jag åt sallad (såklart?:S:S:S) Får se vad jag gör ikväll, kanske stannar hemma helt och hållet. Skulle träffa Linnéa men får inte tag på henne nu men vi ska bara ta det lugnt i vilket fall som helst.

Imorgon ska jag jobba på nagelbaren från 12 typ.
Får hoppas att jag hinner träna en stund efter iallafall!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gym tränar du på? tipsa om något bra :D

2010-12-17 @ 20:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback