Sick

2011-02-24 @ 15:24:00
Hemkommen efter en kort skoldag. Jag mötte Markel efter skolan, vi drog till Handen och väntade på mamma och Lina. Dom åt lunch, fast vi var inte hungriga så vi var sällskap. Mamma handlade två par skor sen åkte vi hem. Har fått ett par nya träningsbyxor av mamsen också 
Varför jag drog från skolan var för att jag har haft så sjukt ont i magen till och från i flera veckor nu. Fick jätteont efter lunchen så jag knappt kunde stå upp. Nu är vi hemma iallafall och Markel ligger här bredvid och sover.
Nej men nu kom mina kusiner, vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: pamela

det var en härlig bild!:D haha

jag är halv grek och halv serb:)

var kmr du själv ifrån?:)

2011-02-24 @ 20:02:47
URL: http://pamsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback