Mittendagen

2011-02-09 @ 12:14:59
Blev lite sen till skolan imorse, det gick inte att sova i natt. Gick upp ca 9.30. Fixade i ordning allt ganska snabbt hemma. Sminkade mig inte ens, det är inte ofta jag går till skolan utan smink. Två gånger om året kanske. Vi åkte förbi Preem och handlade mat till Markel för han ska bada isvak idag (haha). Efter skolan går jag till gymmet och träffar Markel där, vi ska äta tillsammans sen kör vi Poweryoga 18.30, har aldrig testat det förut. Efter träningen åker vi hem till mig och packar sen flyttar vi hem till min moster i två veckor eftersom att hon åkte till Thailand idag. Tror Linnéa kommer på sleepover sen också så det blir trekant för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag säger ju att ni har haft trekant

2011-02-09 @ 21:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback