Mina närmsta vänner

2011-02-20 @ 13:34:24
Jag är allra närmst Markel, Elin och Linnéa.
Elin och jag har varit bästabästavänner i några år nu, dock har det blivit glest med träffningar på sista tiden men det tar vi igen snart. Elin gymmar precis som jag på Najaden och hon tränar ungefär lika mycket som mig, vi är annars väldigt olika. Både till utséendet och personligheten fast några likheter finns såklart! Elin är väldigt lättsam och inte allt för känslig vilket oftast är skönt. Vi har levt våra galna dagar ihop och jag vet att det kommer många fler, vi ska t.ex utomlands tillsammans i sommar så det kommer bli kaos. Vi har hela livet framför oss och jag hoppas vi delar det med varandra! Världens vackraste Elin.
Markel och jag har gått i samma skola sen jag gick i femman och han sexan tror jag, så vi har vetat vilka varandra är i flera år men vi började inte umgås förrän i somras då Frida, Linnéa, Lollo och Sophia hade börjat umgås med Markel och hans kompisar. Jag hade glidit ifrån tjejerna sen började vi umgås igen, sen blev det såhär. Markel är en glädjespridare och jag skulle vilja se vad jag gjorde om jag inte hade träffat honom, det var han som fick mig att börja träna kan man säga, det var självklart av egen vilja också men han har peppat mig så det hade nog inte gått framåt på samma sätt. Sen är han vältränad = snygg och stark.
Linnéa och jag har bara blivit tajta, jag vet inte riktigt hur det gick till förutom att vi hade gemensamma vänner men jag vet inte hur det blev sen, har nog glömt lite. Vi snackade hemlisar en kväll i hennes rum när vi hade druckit sen bara blev det så! Inte för att vara sån för jag vet att du (Linna) kommer bli sur nu men ibland ser jag dig lite som en lillasyster, typ att jag vill skydda dig. Svårt att förklara :p Linnéa är en sån som man egentligen inte vill vara kompis med, hon är lite längre än mig, lite sötare än mig, lite smalare än mig, lite blondare än mig osv. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback