Fråga/Svar

2011-02-14 @ 20:11:56
L om Alla hjärtans dag:
Du har ju tränat massor och så nu rätt länge, har det visat något resultat, när gjorde de det och mår du bättre av träningen? tänkte själv börja träna mycket och äta nyttigare!
Bra blogg!
Svar: Jag ser inte resultat själv mer än att jag har blivit lite hårdare, har tränat mycket ben och mage så där både ser och känner man att det känns mer "tränat". Armarna har blivit litelite större och jag tar 30 i bänkpress nu, förut tog jag mellan 20-25. Det är verkligen jätteroligt med träningen, det blir roligare och roligare. Det finns så många olika träningssätt också, vet inte vart du bor eller något men om du bor i Haninge rekomenderar jag verkligen Najaden, dom har skitbra pass och om du undrar något mer är det bara att fråga! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad du är lik Greta på PH där!

sv; Tack! Fast det har blivit slitet o mkt tunnare, inte så bra att platta trots värmeskydd :P

2011-02-16 @ 19:18:51
URL: http://ylvalinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur mycket kostar det att träna där? :) har dom såndär tjej avdelning?

2011-02-16 @ 20:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback