Fullt ös medvetslös

2011-04-05 @ 22:57:48
Försenad uppdatering, ovanligt (nuförtiden) har haft mycket att göra. Trodde att den här dagen skulle vara lugn men icke! Efter skolan har jag hunnit träna, varit på Ica Maxi, varit på Sats, ätit middag, nattat mina kusiner, varit hemma och hämtat grejer hemma, åkt förbi Konsum och fixat naglarna med Lina. Nu är jag klar och tänkte titta på Bigbrother men kanalen fungerar tydligen inte nu, skitkonstigt, menmen det är min tur vi pratar om!
Imorgon har jag utveckligsamtal och ett annat hemligt samtal.. ;) Utvecklingsamtalet kommer gå åt helvete så hoppas mamma är beredd på det.
Megan i min klass gick runt och fotade lite i klassrummet idag helt random, här har ni några godbitar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback