Lövblåseri

2011-04-21 @ 12:30:35
Godmorgon! Vaknade för ungefär två timmar sen, har bara tagit det lugnt sen dess. Igår var jag på gymmet första gången på över en vecka, skönt att komma tillbaka! Efter det åkte vi (jag, Kim& Markel) till Talatthai och åt, för mig blev det sushi! När jag kom hem hade jag en nagelkund direkt.
På kvällen åkte vi och hämtade Ande sen hem till Markels kusiner. Vi har sovit här men nu är Ande och Kim borta. Jag och Markel ska jobba idag, som lövblåsare! Ikväll är vi barnvakter till Celie iallafall, så det händer inte så mycket ikväll förutom det. Jag har med mig min kamera och ni får massor av bilder imorgon för ikväll ska jag inte hem (har ingen överförare här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback