Onsdag

2010-10-20 @ 13:06:33

Är hemma från skolan, gick upp 07.30. Åkte till skolan typ 08.30, plockade upp Mackan vid Vegas bugghållsplats där han satt i sin ensamhet. När vi åkte i rondellen vid Statiol i Handen så flög hela min kåpa av från passagerardörren, helt sjukt! Mackan sprang och hämtade den, haah fan vad pinsamt det var. He-he.
Kom till skolan, hämtade grejer så jag kan plugga hemifrån för jag har fått nåt virus i halsen, hade det igår också men det är värre idag så behöver vila lite tills ikväll för jag ska träna, skiter i vad mamma säger (hihi)!
Ikväll ska ju Elin med också sen ska min snygga moster träna med oss idag också! :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Krya :)

Hoppas du får en goo dag:)

2010-10-21 @ 08:10:09
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback