Body Pump 06.30

2010-10-13 @ 08:28:03

Godmorgon! Kom hem från gymmet för ett tag sen, vi körde Body Pump. Är jätte pigg nu iallafall! Hade lovat mig själv att träna på morgonen och så kom jag på igår att vi har orienteringsdag idag men lite extra träning en dag har väl inte skadat.. Dock känner jag mig helt slut i hela kroppen och har ont i varenda liten muskel.
Har en bokning på naglar idag 19.30 men kom nyss att tänka på att då börjar ju Paradise, får se hur jag gör med det, kanske kan skjuta upp naglarna i en halvtimme. Snäll tjej.

Efter skolan ska jag hem till gammelmormor och gammelmorfar för g-morfar fyller 81. Skojigt födelsedagskalas!!
När vi ändå snackar gamlingar så kan jag bjuda på en bild på min kära mormor!


Ska kila till skolan nu, cya! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback