Bad day

2010-10-01 @ 15:28:27

Kom hem för ett tag sen. Var helt okej sur idag i skolan, tänker tyvärr inte gå in på detalj.. ;) Träffade Niklas och Joel utanför skolan, körde dom till Vh sen åkte jag hem. Om en liten stund ska jag åka hem till Frida och göra naglar på hennes pappas tjej! :)

Skulle ju visa bilderna från igår men det går inte för den här datorn är efterbliven så jag lägger troligtvis in bilderna senare idag!

Nu ska jag plocka undan lite grejer och packa ihop alla nagelgrejer!


Kommentarer
Postat av: Sundaboet - ett sundare alternativ ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

blev kanske fel? men Tack för din kommentar :)



Hoppas du fortsätter besöka min blogg :) IDAG har jag skrivit min inköpslista,ser att många behöver hjälp med att veta vad som ska inhandlas för ett sundare liv :)



Trevlig helg !



/Sundaboet



http://Sundaboet.blogg.se

2010-10-02 @ 13:37:05
URL: http://sundaboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback