08-Elin jag önskar du var min tjej

2010-10-14 @ 23:34:15

Åh, jag måste inte sova än fast jag gör det ändå. Är så jävla impopulär ändå, ingen smsar mig eller nåt. Men det är lugnt, kan ligga här och veta att ingen vill prata med mig. Det är lugnt!!! Nej men ska sluta nu, vi hörs imorgon. Ska träffa min älsklings Elin då, gud så jag saknar henne. Tror hon bara vill vara med mig för hon har glömt sina skor i min bil dock..... Nej driver.
Börjar 10.00 imorgon istället för 08.00. Måste börja min min psykologiuppsats, mina två SO-uppsatser, plugga till matteprovet och plugga till engelskaprovet. Hatar att plugga så inget av det lär ju ske. Hade tänkt att fortsätta glida på ett bananskal, det har ju gått bra hittills fast känner att det börjar gå utför nu. Borde nog ta tag i mitt liv. Gör det på måndag. Har börjat träna så lite duktig är jag trots allt.
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: josefine

åh så mysigt :)

2010-10-15 @ 08:54:50
URL: http://josefinegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback