Haha

2010-11-20 @ 20:28:57
Tjoho! Var som sagt ute igår, vi började på Jack and Mick's sen drog vi vidare, kom till Entourage någon gång. Vet inte när. Vi hade roligt hela kvällen. Träffade även några från min skola. Allt avslutades hos Victor, somnade i hans soffa eftersom att det var fullt hus i Victors rum, hehe! ;) Har typ bara varit där hela dagen, han har dock legat bakis i sängen hela dagen så jag, Elin och Pontus drog och köpte pizza, skit äckliga. Jag och Elin kom hem till mig för en liten stund sen, vi har precis ätit potatisgratäng och oxfilé.
Får se vad vi hittar på ikväll, det blir lugnt iallafall för imorgon blir det träning! :)
Älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du kma in när du inte är 18?

2010-11-21 @ 00:45:34
Postat av: Kajsa - En Feskardotter i mode

Snygga läppar och goo bild :D

Hoppas du får en goo dag :;D

2010-11-21 @ 12:32:54
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/
Postat av: Sabine

ha en fin dag!

2010-11-21 @ 13:43:08
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback