Dag 2 - min första kärlek

2010-11-25 @ 08:58:03
Jag har haft ett seriöst förhållande så jag väljer att berätta om det istället för massa småsaker som det inte finns så mycket att säga om.
Det börjar 2007, jag och Elin umgicks jätte mycket och hon gick i samma skola som Marcus och Niklas. Vi fyra träffades första gången på Årsta havsbad. Jag och Niklas höll på lite då men det var hackigt (som det i princip alltid har varit). Jag blev tillsammans med en som heter Linus och det höll i nästan en hel månad(!!!)
När vi hade gjort slut så började jag träffa Niklas igen. Alltså jag kommer inte ihåg exakt allt hur det har varit men jag försöker. Vi träffades i några månader och vi var med varandra på nyårsafton och jag sov över hemma hos honom. Någon vecka senare bestämde vi att vi skulle sluta träffas ett tag. Det gick några månader och vi hittade tillbaka till varandra. Sådär har det hållit på sen första början. Våren 09 började vi träffas igen. På skolavslutningen var jag på fest och då var det några fittungar som hittade på att jag hade strulat med Surre fast det var inte sant. Niklas ville inte prata med mig men efter tre veckor (tror jag att det var) så träffades vi igen och allt var bra. På slutet av sommarlovet hade Frida fest, då somnade jag i en säng där Linnéa och två killar låg och pratade. Jag vaknade tidigt på morgonen av att en av killarna ligger och tar på mig och viskar äckliga grejer i mitt öga. Då var det bara han och jag kvar. Niklas fick reda på det och allt missuppfattades så han trodde att jag hade hållit på med den där killen. Vi slutade prata igen och bestämde att vi inte skulle prata överhuvudtaget på ett tag. I oktober började vi träffas igen, allt kändes helt nytt. När jag fyllde år gav han mig tio rosor (jättesöt) vi blev tillsammans den 13/12 förra året. Vi höll ihop i cirka 5 månader. Efter det har det varit fram och tillbaka också.. Får se hur det här slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback