Torsdag

2011-09-29 @ 22:25:55
Jag såg nyss att jag inte har bloggat på hela dagen! :O Idag var jag i skolan hela dagen iallafall, 08.00 - 17.30(!!!) När jag hade slutat så gick jag till centrum och köpte mig ett par svarta jeans, alla mina försvinner helt spårlöst så dom var välbehövliga! Köpte även en tröja också men jag tänkte visa dom sakerna i nästa inlägg! :) När jag hade varit i centrum så gick jag till tåget och skulle hoppa på Markels tåg, stötte på Frida och Olivia också (euw). När vi kom hem så duschade vi sen gick vi upp till min granne och grillade kyckling och lax. Nu har vi nyss kollat på Idol och Linni gick vidare vilket jag tyckte var ganska konstigt.. Tyckte däremot att Molly var skitbra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback