Mrs Gnällspik

2011-09-20 @ 16:55:43
Gnäll,gnäll och gnäll är det bara från min sida just nu. Usch jag hatar att gnälla för mycket! (återigen gnäll). Jag åkte hem från skolan efter lunch p.g.a magen min. Den gör väldans ont nu för tiden och jag ska boka en tid för ultraljud för att se vad som står på tok där inne! Jag åkte hem till Markel iallafall, lekte med Celie, Markel och Ida en stund sen åkte Celie och Ida hem. Jag och Markel har kollat lite på Tradera och letat efter min USB-sladd som ska ligga här någonstans men verkar vara spårlöst försvunnen just nu.. Jävligt irriterande! Ikväll har Markel korpenmatch och jag ska nog hänga med Kim en stund och så måste jag kolla ikapp Markel Prison break, han ligger ett avsnitt före.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback