Dumma mig

2011-09-09 @ 15:37:31
Halloj!
Har försovit mig som tusan.. Nästa vecka blir det för mig att vara i skolan varje dag, på varje lektion. Usch vad dålig jag är..
Får se vad som händer ikväll.. Bio kanske? Man vet aldrig. Jag är fattig och trött på mig själv, vad fan är jag för en jävla människa? Försover mig hit och dit, whatever? NEJ DET ÄR INTE WHATEVER. Jag måste gå i skolan, Om 9 månader tar jag studenten (kanske), sen är jag fri, då kan jag få chilla en stund men sen är det bara börja jobba. Vad fan går livet ut på egentligen? Födas, gå i skolan, jobba, betala skatt, dö. Ja, typ så känns det nu.
Ska börja fixa mig nu så det händer nåt, usch vad sorglig jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback