4. Typ av killar jag faller för

2011-09-13 @ 17:05:07
Det här skulle mina kompisar beskriva bättre än jag själv. Jag ska försöka iallafall..
-
Alltså jag kan tycka att killar ser bra ut, fina att titta på men skulle absolut inte ge dom en puss (vi bortser allt från Markel nu, som om han inte fanns). Många killar ser bra ut men är verkligenverkligen inte min typ.
-
Killar som faller mig i smaken är oftast ganska ljusa och jämnlånga med mig. Spinkiga killar är oftast ingenting som intresserar mig alls. Dom ska vara ganska normalbyggda, inte för stora och inte för små i kroppen. Dom ska le ganska mycket, men inte för mycket och dom ska vara roliga, inte långtråkiga att hänga med. Nu gör jag om "dom" till "han". Han ska inte smaska och inte älska korv, det är två väldigt störande moment!
Han ska ha upplevt saker, inte bara haft ett stelt, tråkigt liv någonstans och inte ha någon erfarenhet alls av någonting.
Han ska tåla att jag är som jag är, att jag har lite sköna humörsvägningar och att jag kan balla ur ibland annars kan han ge sig av direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback