Väntan

2011-10-19 @ 19:41:22
Har suttit och väntat hela dagen känns det som. Dagen började som sagt med att besöka TungelstaHälsan. Därifrån kom jag med två kryckor. Mia hämtade oss där så åkte vi hem till dom och åt thaimat, sen åkte vi med hennes till Vh och vi åkte vidare mot Handens närakut för att röntgas men jag fick tid 2,5 timme senare så jag och Markel gick upp till centrum och tog en liten fika på Espresso house, där stötte vi på Viggo, Markels kusin som hade lite business på Tacobar, sen följde jag med Markel till frisören så klippte han sig. 14.15 hade jag tid för röntgen och det enda felet på min fot var att jag har fått en blödning och någon mjukblabla hade svullnat upp.
En mysig vänthytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback