Det kommer en till

2011-10-17 @ 09:33:13
Halloj! Ingen uppdatering alls i helgen.. :O Ska försöka skärpa mig med helg-uppdateringen faktiskt.
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att min första lektion ska börja (09.30), men ingen i min klass verkar vara här!

I Fredags så jobbade ju jag och Markel i Saltis, vi serverade på en fest. Mamma hämtade oss vid 22-tiden så åkte vi och handlade godis och jag satte på mig min OnePiece direkt när vi kom hem. Det hela slutade med att jag bytte om och jag, Markel och Kalle åkte till Ribbypizzan och träffade Thilda och massa andra, det var trevligt faktiskt.

I Lördags var jag helt slut och tänkte stanna hemma och ta det lugnt. På dagen ringde Kim mig och frågade om jag ville hänga med henne och Josse ut, så jag gjorde det. Jag hängde med Markel & Ande för att se City-matchen sen kom Kim & Josse och hämtade mig. Vi gjorde oss i ordning hos Josse sen drog vi in till stan, vi började på Woken och slutade på Amba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback