Skakis

2011-10-27 @ 09:34:07
Oh herregud.. Vilken morgon. När jag hoppade på bussen imorse var det lugnt, nemas problemas. Jag satt och lyssnade på musik med headset och när jag ska lyssna på "We found love" så höjer jag så högt det går, efter några sekunder kommer en sån där skrikande gubbe upp och slutar inte skrika, jag får inte bort det och jag blev skiträdd. Folk på bussen måste ha trott att jag var psykopat elelr något i den stilen.
Här är klippet, jag varnar känsliga. SÄNK volymen.
När jag sitter där helt vettskrämd så känner jag att en tjej som hade hoppat på stationen innan luktade jättekonstigt, blött damm luktade det typ. Det går inte riktigt att förklara. Jag fick svårt att andas och jag vågade inte lyssna på musik på Youtube längre så jag tog av mig hörlurarna helt och hållet. Då får jag istället lyssna på hennes wierda musik som inte alls föll mig i smaken. Hon hade högsta volym och det var verkligen "dunkdunkdunkdunkdunk!!!!!". Jag hoppade av bussen och sen efter en stund så ringde jag upp Markel, då berättar han vad jag hade drömt inatt (jag vaknade och berättade), jag drömde att en person var psykopat och jag blev livrädd, det var mörkt överallt och bara helt hemskt!
Jag. Mår. Inte. Bra. Idag.
PS. Jag har kvar den blöta damm lukten i näsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback