Pucko-Micaela

2011-10-11 @ 21:41:47
Åh, jag är så jävla pantad alltså. Förstår inte vad felet sitter. Jag har handlat presenter till Markel idag och sen åkte jag hem och åt middag och sånt där och nu när jag åkte hit (till Markel), så upptäcker jag att jag har glömt hans presenter hemma. Ibland blir man så trött på sig själv så man inte finner några ord. Glömde andra grejer också, det blev för mycket helt enkelt :p
Nu sitter jag och Kenta och kollar på Sverige - Holland, snart kommer Markel och Mia hem från Markels farmor då blir det duscha och kolla på Prison Break!

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack för din medverkan i KlurigaGåtan! Delta gärna i nästkommande Kluring!

Nu ligger svaret uppe! :)



Kram!

2011-10-12 @ 02:36:12
URL: http://tessvonolsson.blogg.se/
Postat av: JonaZ Sveriges Snyggaste Bloggare

hej helt normalt

det händer alla

ha det bra

2011-10-12 @ 12:14:03
URL: http://toppenfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback