helgis

2011-10-23 @ 21:05:12
Halloj! Jag börjar alltid på ett inlägg utan att avsluta det, jag glömmer bort att jag har skrivit något så blir det ingenting utav det, det är därför jag inte har skrivit något i helgen knappt.
Igår var vi hemma hos Sosso iallafall som hade fest, det var rätt mycket folk där och vi hade trevligt! :)
Idag har vi varit på hemligt uppdrag och sen åkte jag, mamma och Alex hem till mormor och åt lunch med henne och fick gardriner och massa grejer av henne så nu har jag bytt ut mina lila gardiner till vita och gråa istället.
På vägen hem hämtade vi upp en lycklig Markel som hade kollat på City - United med Anton, City vann med 6-1. Helt galet!
När vi hämtade upp Markel så hade han köpt med sig thaimat så vi åt lite när vi kom hem fast vi har hur mycket som helst kvar i kylen som jag snart tänker äta lite mer utav!

Mormors låtsas hund som andas, jättesöt!

Världens finaste mormor

Lunchen jag åt

Och sen fick vi en liten efterrätt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback