WS

2011-11-10 @ 23:27:08
Halloj! Har varit hemma hos Markel hela kvällen med han, Anton, Hampus, Ida & Thilda. Vi har ätit thaimat som Ida bjöd på. Hon flyttar till Sälen på lördag så det är därför vi har varit samlade!
Jag var inte i skolan idag för jag sov jättedåligt inatt. Åt två mackor till frukost (vaknade 12.20) sen åkte jag och Markel till gymmet och träffade Lina och Keivan. Vi tränade i ungefär en timme sen körde vi Tabata i 45 minuter. På två mackor hade jag inte mycket energi kvar. Inget att rekomendera! När vi hade tränat klart så åkte vi hit. Nu har vi precis varit hemma hos Lena och hängt lite med henne.

Det var White sensation idag utanför Najaden, det stod 7 vita bilar bredvid varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback