Kussis

2011-11-05 @ 21:37:07
Godkväll allesammans! Kom precis hem till Markel. Har umgåtts med Lina, Keivan och mina kusiner hela dagen. Imorse vid 11-tiden åkte jag, Markel och Keivan till Najaden och tränade (och solade), Markel visade runt Keivan på gymmet för på måndag börjar han jobba där! Fyfan vilken dålig kondition jag har nu. Körde intrevaller på 5 minuter gå och 5 minuter spring i 20 minuter och det var alldeles lagom för mig.. Ajaj! Får se om jag hinner förbi gymmet imorgon också annars får det bli på måndag! Efter vi hade tränat så mötte vi upp Lina, Mickan och alla ungar på Sats och sen åkte vi vidare till Mc Donalds, jag var duktig och tog mig en sallad. När vi hade ätit klart så åkte vi till Lek Vegas, ett lekland som ligger i Vega. Vi lekte där i några timmar sen åkte jag och Markel hem till mig och duschade. Vi fixade i ordning oss sen hämtade Keivan och hans kompis oss så åkte vi hem till Lina och åt middag med dom + två kompisar till Keivan till. Dom drog in till stan och Kenta (Markels låtsaspappa) hämtade oss så nu är vi här och ska äntligen fortsätta på Prison Break! Nu blev det ett långt ointressant inlägg men det är sånt som händer.
Donken-hunkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback