Kalas för hela slanten

2011-11-04 @ 20:51:25
Halloj! Som sagt så fyllde mina lillebrorsor år igår, därav dålig uppdatering. Idag fyller min lilla guddotter/kusin Freja 3 år, så idag har vi varit och firat henne. Har fortfarande inte lagt upp vad jag handlade i Paris men jag lovar er att visa vad jag handlade inom kort.
Igårkväll kom Kim & Elin hit och överraskade mig (& Markel) så vi hängde hela kvällen här hos mig sen på natten gick dom hem till Kim. I morse gick vi upp vid 11 ungefär sen åkte vi till Handen och handlade presenter till Freja, jag hittade även en fin blus som jag skulle köpa men det blev stressigt och det var lång kö så det blev ingen blus idag! Nu kom jag och Markel nyss hem från Freja och jag övningskörde hem med min morbror, vi åkte runt lite i Håga och sådär, det gick faktiskt bra och det känns som att jag kan utveckla körningen snabbt ifall jag kör oftare nu! Snart kommer Nino hit, får se vad vi hittar på efter Idol. Vi har ännu inga planer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback