Halvpaus

2011-11-13 @ 21:31:20
Halloj! Som ni märker så har jag uppdaterat väldigt dåligt på sista tiden, jag orkar inte göra det. Jag tror jag tar en liten paus från bloggen, kommer uppdatera som jag ha gjort de senaste dagarna men bara så ni inte förväntar er fem inlägg om dagen!
Här får ni några bilder från igår iallafall. Var hos Kalle, Wille och Christa och åt middag och förade sen åkte jag, Christa, Wille & Danne in till stan, vi började på Fridays och tog några drinkar där sen mötte jag upp Kim & hennes kompisar utanför Spy Bar, Kim tappade bort sin plånbok + pass och jag tappade mina kontanter så vi drog hem vid fyra ungefär. Nu blir det absolut inga fler utgångar förrän jag fyller år (2 veckor & 5 dagar!!)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej din blogg är jätte bra och du är super snygg! Tänkte bara fråga två saker och du väljer själv om du vill svara på dom såklart, men jag undrar hur du och Sofia flodén känner varandra och om hon är tillsammans med han nino igen, vet att han också är din vän men du behöver inte svara på sista men första vore kul å veta :) Kram på dig

2011-11-14 @ 16:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback