Elsas mode

2011-11-16 @ 13:10:30
Jag hade läst mer än halva boken (den tredje) när Elsas mode kom ut i någon slags serie. Den där serien har fått mig att sluta läsa, serien är så fruktansvärt dålig.
Elsa i boken är inte alls som hon i serien, hon i serien är en sån sjukt dålig skådis och hon ser inte alls ut som jag vill att hon skulle se ut. Hugo Cronstedt ser egentligen ut såhär:
Men i serien är det liksom "Arn-killen" som ska vara honom, det är skandal!
Ni som har läst böckerna vet vem hennes bögkompis är, "Mr Fab". Han är en lönnfet osmaklig kille som man mår dåligt av att se på. Jag hade förväntat mig att det var en liten gay med snygga kläder och schysst frisyr.

Serien har förstört allt, den är under all kritik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback