Härliga Maj!

2011-05-03 @ 18:58:36
Halloj! Vad är det här? Vad är det för fel på den här världen? Snö i Maj? Åh, orkar någon med det här? Nej. Jag ligger i sängen och gosar med mig själv. Efter skolan kom Markels mamma och hämtade oss så åkte vi och handlade för nu börjar ännu en dietmånad, mycket träning och bra mat! Hon körde hem oss efter vi hade handlat, då frös jag medans jag var hungrig och trött, ingen lek! Vi gjorde lite mat sen har vi bara legat och värmt oss i sängen tills han åkte för några minuter sen för han ska spela Korpenmatch, är sjukt avis! Jag tänkte ligga här resten av dagen förutom att jag ska hämta Kim vid bussen om ca 20 minuter för den stackaren har gått i skolan alldeles för länge idag..
Såhär ser det ut utanför mitt fönster just nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback