Nynäs

2011-05-11 @ 19:46:54
Igår efter skolan mötte jag Markel, vi gick till tåget och på vägen köpte jag årets första glass. Det blev Twisters nya, den gamla är mycket godare. Jaja! Vi tog tåget till Nynäs, satte oss på en servering och åt en hamburgare sen gick vi till hamnen och satt och pratade om allt mellan himmel och jord en stund. Vi väntade på att Markels släkt skulle komma för vi skulle fira Lena, Markels moster. Alla tog lång tid på sig så vi gick och spelade minigolf. Efter halva rundan ledde jag med 12 slag, jag ledde ända in i 17de hålet, på 18 gick det åt helvete för mig så Markel-svinet vann, blev skitsur! Vi hann precis spela klart innan de andra kom, så åt vi middag på Kroken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kroken :P

2011-05-11 @ 21:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback